Post by thitemoxidec on Feb 15, 2022 11:43:32 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Recharge Please! ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Recharge Please! IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ snyde kode stigning guld ▞▞▞
▞▞▞ Recharge Please! 2022 version ▞▞▞
Sjovt. Men jeg skal ikke se en annonce efter hver kamp. Især når jeg siger, at jeg ikke vil fordoble min belønning. Dette spil er sjovt, men blev for grådigt med annoncer
Masser af annoncer
Meget spændende spil
15 sekunders spil efterfulgt af et minuts annoncer. Ikke tiden værd
Skidt spil lad mig forklare Spil 3 niveauer.......ad Spil 1 niveau. Annonce Spil 1 niveau mere annonce Niveau op. Ad Play 1 niveau. Annonce Du bruger mere tid på at se 30 sekunders reklamer i alt. Jeg brugte 70 % af min tid på at se reklamer for andre spil end at spille dette spil, som ikke har nogen sværhedsgrad og er gentaget UNDGÅ
Jeg elsker dette spil indtil videre! (fra en 13-årig)
dette spil er ret sjovt, men mit eneste problem er, at der er for mange tilføjelser. hver gang jeg får en tilføjelse, er jeg nødt til at slette spillet og installere det igen, fordi tilføjelserne lader mig ikke slippe ud af dem. Hvis der ikke var så mange tilføjelser, ville jeg elske dette spil
Dette spil er så sjovt, at det er sjovt at forklare det, det er 10 gange 20 gange mere, det er så sjovt, at I skulle downloade dette kamera til genopladning, det er spil-appen, prøv dette spil for alvor.
kan du ikke vente til telefonen er 2% og så bare spille på den og så sætte den på opladeren og vente til den er sjov at spille og så oplade den lidt mere end at spille på den
Det tager dig bogstaveligt talt 15-20 sekunder at løse hver enkelt, og du får en annonce imellem hvert enkelt niveau, så du bogstaveligt talt får en annonce hvert 15.-20. sekund, og de genbruger niveauer efter et vist punkt.
Spillet er sjovt og det hele, men et af stikkene forsvinder altid fra skærmen, hvis du hjælper, vil jeg give en bedre pris og installere det igen.
Det er fantastisk, og du ser ikke bare YouTube, dit sind lærer, at det er et spil, alle burde have. Jeg vil fortælle alle mine venner, at dette er en fantastisk app😎😍😘
Spillet er enkelt og ligetil, kan ikke fejle det på dens forudsætning. Hvad jeg kan fejle det på, er annoncerne efter næsten hvert enkelt niveau. Du vil bruge mere tid på at vente på at springe annoncen over, så vil du spille spillet. Jeg ved, at spil som dette har brug for reklamer for at tjene penge, men det var for meget.
Det føles som det virkelige liv, og opladeren er så glat, når du tager den op
Det er okay, men det er så nemt. De annoncer, jeg så for ir, fik det til at se hårdt ud, men det er så nemt, at det er kedeligt
FOR MANGE ANNONCER! 🤬 Annoncer afskærer dig, når du spiller!😖
Ja, annoncerne er irriterende ret seje og det hele, men hvad gør rotten? Han har en rød ting, som om han er som en vagt, men han angriber ikke mere mod stikket, det giver ingen mening for mig, hvad han gør
Der er en annonce efter hvert enkelt niveau. Du kan vælge at få ekstra mønter for at se en annonce eller tage dit normale beløb for bare at fortsætte. Hvis du bare tager det normale beløb og springer bonussen over, spiller de alligevel en annonce... Afinstalleret øjeblikkeligt.
Dette er, hvad du skal gøre, hvis du har en Android, det vil fungere, hvis du ser en masse annoncer, gå til din startskærm og få det tilbage, spillet vil det fungere 😉😉😉😉😉😉😉
Fedt spil men alt for mange annoncer, hver gang et niveau er fuldført er der en.
Annoncering er acceptabelt, udviklerne skal generere indkomst. Men denne app er et reklamebil klædt ud som et spil. Gameplayet er OK, kontrol er meh, reklame er på bombardementsniveau og dræber, hvad der er et moderat interessant spil.
Recharge Please! Puzzle rkpt
Kun gerne 80 niveauer, så gentages det. Annoncer overalt. Pro tip afbryd din telefon fra wifi og sluk for mobildata, og annoncerne stopper. Hvis de ikke kan afspille deres annoncer, bliver de ikke betalt, og måske vil de give os et bedre produkt.
Recharge Please! Puzzel ejs
RELAX AND RECHARGE · SE NETVÆRK AF HURTIGE LADESTANDERE PÅ TVÆRS AF EUROPA ... DOWNLOAD IOS-APPEN. HOLD DIG OPDATERET. TILMELD NYHEDSBREV TILMELD NYHEDSBREV
Jeg har indset et mønster, hvor apps med forklaringstegn i deres navne har tendens til at være dårlige. Denne app er ikke anderledes.
Jeg forstår, at spil har brug for reklamer. Men et efter hvert cirka 10 sekunders niveau ødelægger spillet/appen.
Recharge Please! Puzzle dzto
Der er annoncer, hver gang du laver en. Ret venligst dette
Et ret fedt spil, et problem er mængden af annoncer.
Crazy Car Stunts: Car Games Παιχνίδια στρατηγικής qmba
Om stemmevejledning - WF-SP800N - Sony Corporation
Den er god, men det tager evigheder at komme videre til startskærmen
Annoncer efter hvert puslespil, og de var tankeløst nemme. Mistede interessen meget hurtigt
Hvert niveau er ekstremt simpelt, og der er også alt for mange annoncer imellem hvert niveau, brug mere tid på at se annoncer (og få demoen af annoncen) end det faktiske spil
Nem sjov og cool. Hvis du vil have spillet, er det sjovt på 3. niveau, der står bedøm spillet, det er et sjovt spil, du skal få det, hvis du kan lide sjove spil DET ER MEGET SJOVT
tak, jeg har virkelig brug for dette til min YouTube-kanal
Jeg kan virkelig godt lide dette spil, når du får denne app, selvfølgelig starter den dig på niveau 1, hvilket er virkelig nemt, men når du når højere niveauer, bliver det svært, men jeg kan virkelig godt lide dette spil, det hjælper mig med at få min hjerne til at orme
Det er godt, men hvorfor får tilføjelsen spillet til at se så hårdt ud, men det er sååååååååååååå nemt !!!!!!!!!!!!🦄🦄🦄📱📱📱📲📲📲📲📱📲📱📲📱📲
Recharge Please! Пъзели czgt
spillet suger for mange annoncer HAR DU HØRT OM FLYTILSTAND spillet er fantastisk, men opladerne er for fejlagtige