Post by thitemoxidec on Feb 15, 2022 11:19:06 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ STRIKERS 1999 ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ STRIKERS 1999 IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ cheats fejl alle ▞▞▞
▞▞▞ STRIKERS 1999 2022 version ▞▞▞
Jeg plejede at kunne lide det før, når jeg næsten kan spille uden forstyrrende annoncer, men nu sker der en masse tvungne annoncer, så jeg besluttede at give det en ⭐.
Dette er et fantastisk spil. Det er næsten som at spille et klassisk arkadespil fra 1942 med dets unikke fly, som du kan spille mod seje kampzoner og bosser. Fantastisk præstation.
Installer for at afspille pop op tættere på
Som et eventyr
For meget fantastisk spil, og dette spils grafik er fantastiske lyde, skydespil og meget mere er perfekte thnkx for at lave dette spil
Virkelig godt spil, ligesom de tidligere og originale versioner.
Det går tiden. Jeg nyder dette spil. Du har børn, de vil nyde dette spil uden et kvarter at spille. Voksne eller børn dette er et godt spil.
Ulækkert. Denne udvikler kopierede/brugte aktiver fra et fantastisk gammelt spil og fyldte det til randen med ublu mikrotransaktioner. Hvis du spiller med data slået fra, kan du nyde oplevelsen, så længe du kan lide at male de samme niveauer igen og igen og IGEN OG IGEN IGEN.
cool ville bare ønske de havde manuel skydning
Det er sjovt, men jeg håber, der er en opdatering og skabe mere niveau
det er okay. Jeg hader dog app-køb
Spillede 1945 meget på min telefon, var ret tilfreds med den. Denne version ligner, men gameplay-grafikken på tablet er ret dårlig. Afinstalleret.
Hvorfor skal du have tilladelse til at få adgang til mine kontakter? Slettede det med det samme, ligesom resten af jer.
Dejligt spil, men har brug for en anden slags missil
Jeg nyder spillet, det er fantastisk, men fjern venligst tilføjelserne, ellers vil jeg fjerne spillet fra min telefon tak
godt
betagende! minder mig om min barndoms legetid! nem kontrol, men udfordrende! tak!
Det er sjovt
Den er så cool og fantastisk
elsker det, jeg kan huske, at jeg spillede dette spil tilbage i 90'erne i min lokale take away-butik, som du ikke længere ser, mens du venter på dine varme chips
Pænt men for kort
til mange tilføjer spiller vi spil eller ser du dumme tilføjelser?
Bedt om at få adgang til mine kontakter. Ingen grund til at et spil skal have den adgang, medmindre de vil sælge dine data. Ikke interesseret.
enkel. underholdende. nød at spille dette. jeg kan lide det!
Spillet er super sjovt og vanedannende. Ulempen er, at dine ædelstene, som du har tjent, bare forsvinder, og din indlæsningsfil forsvinder også. Ret venligst dette spil. Jeg har spillet dette spil tusind gange før, og jeg har aldrig haft dette problem. Jeg føler nogle gange, at de forsvindende ædelstene er bevidste, så du bliver tvunget til at betale rigtige penge for ædelstene.
kan ikke deltage i venteværelset for at spille multiplayer. venligst ordne det. tak.
Jeg kan lide spillet
Tangina
godt spil
STRIKERS 1999 Arkaadmängud qjrv
Efter jeg har åbnet spillet går det altid ned.. Ret det venligst
Godt spil, men installeret, fordi det holder op med at reagere, skal du rette det
Nagpapasalamat ako et game na'to, nakakachallenge ang larong ito...
Annoncer annoncer annoncer
fantastisk spil, for mange annoncer
ret godt indtil videre
det er et fantastisk spil. det er sjovt og underholdende, og en rigtig god pass time
Du skal ikke have adgang til mine TELEFONKONTAKTER for at kunne køre dette spil. Hvem sælger du dem til? Afinstalleret med det samme.
STRIKERS 1999 ארקייד jtrq
Godt spil
Sådan får du teknisk bonus, er du nødt til at være tæt på chefen, indtil kuglen afsløres, så angriber du med et særligt angreb og får teknisk bonus
dejligt, men da vi tabte, skal vi starte forfra...?? kom nu... det er dumt!
Air Force - 1945 War アーケード afwa
Meget god tidsdræber. Selvom for mange kugler flyver rundt, hvis du ikke er forsigtig, bliver du dræbt, men det er sjovt.
Dette spil kan ikke engang gemme dine gevinster, hvis du vinder 10 affalds rubiner, det registrerer det ikke, når du genåbner det, også jeg købte 1 af flyene, der var til salg, havde det kun for et spil, da jeg genåbnede appen igen senere. forsvundet. Jeg var nødt til at få refunderet Google play. Foretag ikke køb med denne app, du vil miste dine penge
hvorfor fanden skal denne app have adgang til mine billeder og kontakter? ja nej tak
sidste opdatering føles mere som en virus, annoncer dukker op under spillet, og du mister kontrollen over spillet. afinstallerer
Interessant, underholdende spil, .. perfekt til afslapning og træne sind
Det er ok. Har brug for mere øvelse, tror jeg
Tvunget til at se reklamen allerede før kampen starter. Latterlig
Annoncerne blev intensiveret, og jeg mistede alle mine fly. Spillet blev nulstillet af sig selv (nej, jeg ryddede ikke cachen).
Tilstrækkelig
det er ok